wtorek, 19 marca 2013

Małe zakupy i testowanie z Vichy

Cześć kochani ;)


Dzisiaj malutkie zakupy i testowanie z Vichy ;)

W moim ulubionym sklepie zielarskim natknęłam się na nowość, której nigdy wcześniej nie widziałam. Jest to maska i odżywka do włosów firmy oilmedica. W jej składzie znajdujemy m. in. ekstrakt z owoców amli, olejek rozmarynowy, olejek z trawy cytrynowej i olejek z rycyny oraz henny. Jest to produkt jak za pewnia producent w 100% naturalny. Mam nadzięję, że pomoże mi w walce z suchymi końcówkami ;D Od dzisiaj biorę się za testowanie! Za jakiś czas pojawi się recenzja ;) Cena produktu 23,50 zł za 200 ml.






I mój ulubieniec z Colour Alike w kolorze Vanilla Shake. Jest to typowy nudziak, który nadaje płytce paznokcia piękny zdrowy wygląd. Utrzymuje się u mnie ok. tygodnia bez żadnych top coatów. Często wracam do lakierów tej firmy. Cena 9,90 zł za 8 ml.




Na sam koniec wybrałam się do apteki, która jest objęta akcją "ZNAJDŹ SWÓJ IDEAŁ Z VICHY". Wystarczy poprosić panią farmaceutkę o próbki kosmetyków. Mamy do wyboru dwie wersje.


Wersja do cery młodszej:


oraz wersja do cery dojrzałej:


Nie potrzebujemy karty stałego klienta i nie zostawiamy danych osobowych. Wystarczy wziąć mini produkty i cieszyć się testowaniem. Tutaj adresy aptek objętych akcją KLIK


Skorzystałyście już może z okazji do testowania? Miałyście kiedyś tą odżywkę lub lakier? Jeśli tak to piszcie w komentarzach o waszych odczuciach ;)

Buziaki ;*



16 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tej maski do włosów . Z opisu i składu wynika że jest to ciekawy produkt . Dołączasm do obserwowanych . Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier, ale w kolorze granatowym z drobniakami, wszystko super, tylko ten brokat...

    OdpowiedzUsuń
  3. tak strasznie żałuję, że wybrałam ten temat... polonistka powiedziała, że jest łatwy, prosty i przyjemny, już mam problem z bibliografią, a co będzie dalej? :D

    kubek gorącego kakao do Twych rąk ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo!! :) :*
    O kurcze, to tak za darmo do testów? Hmmm chętnie bym przetestowała :)
    Śliczny lakier, hehe kupiłam sobie dzisiaj przy okazji bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak się sprawdzi odżywka :D Co do kurtki skórzanej... no dobra, tego nie przemyślałam :D Ale pod zimową nosi się bez problemów!

    OdpowiedzUsuń
  6. pokażesz lakier na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten olejek i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. odzywka ma swietne recenzje u wlosomanniaczek:)mam nadzieje ze sprawdzi sie rowniez u Ciebie:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na recenzję odżywki... kolor lakieru mój ulubiony!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. odżywka niezwykle mnie ciekawi, jednak jeszcze na nią nie trafiłam. Próbki z Vichy też udało mi się zdobyć - ten różowy zestawik :)
    Czy te lakiery Colour Alike można kupić w jakiejś sieciowej drogerii ? Kolorek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety ja się spóźniłam z próbkami Vichy - przedwczoraj odbiłam się od apteki z powodu braku czasu i długiej kolejki, a wczoraj pani powiedziała mi, że właśnie wczoraj skończyły im się próbki... No ale cóż, życie. ;)
    Olej wydaje się bardzo ciekawy, niestety mnie drażni zapach kokosa. ;) Można liczyć na pokazanie lakieru na paznokciach?
    Dodaję do obserwowanych i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek ma zapach cytryny, kokos nie jest wyczuwalny ;) a lakier niebawem się pojawi, bo jest naprawdę grzechu wart! ;D

      Usuń
  12. Ja też skorzystałam z akcji testowania, nie było tak różowo spytać i dostać ale udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba nie skorzystam z tej akcji ;D Ale lakier świetny !! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o tym olejku więc czekam na recenzję :) I zapraszam do siebie, również zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nestety u mnie dostac nie można tych próbek :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

Klikając w NICK mogę się przenieść bezpośrednio na Twojego bloga, więc proszę nie zostawiaj adresu w komentarzu, bo mój blog to nie miejsce na reklamę!